Turnokolesarska tura - Krog po Mali gori

Odhod: v soboto, 10. maja 2014, ob 9. uri, izpred prostorov PD Ribnica, Škrabčev trg 5, Ribnica, gps N45 44.235 E14 43.742. Tura je krožna, vrnemo se na izhodišče.
Prevoz: Lasten prevoz na izhodišče.

Podatki o turi:
    Najvišja točka: 920 m (Sv. Ana).
    Najnižja točka: 489 m (Ribnica).
    Dolžina ture: 43,5 km.
    Skupaj vzpona: 875 višinskih metrov.
    Zahtevnost vzponov: V3 (mestoma V4).
    Zahtevnost spustov: S3.
    Čas vožnje: 3,30 ure
    Trajanje ture: 4,30 ure
    Težavnost: III (priloga lestvica zahtevnosti)

Obvezna oprema: primerna kolesarska oprema - tehnično brezhibno gorsko kolo s profiliranimi gumami, čelada  (obvezna!), rokavice, vetrovka, orodje, rezervna zračnica in prva pomoč. Turo je možno prevoziti tudi s treking kolesom z ustreznimi gumami.
Malica in pijača: iz nahrbtnika.
Prijave: v torek, 6. 5. 2014, ob 19. uri, v pisarni PD Ribnica na Škrabčevem trgu 5 v Ribnici
Informacije: Božo Lašič, turnokolesarski vodnik, na email Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali gsm 040 260 700.

V primeru slabega vremena bo tura prestavljena ali odpovedana.

Več o turi v  dokumentu, pripenjamo tudi lestvico zahtevnosti.

Planinsko članarino za leto 2014 lahko vplačate vsak torek ob 19. uri v prostorih PD Ribnica, Škrabčev trg 5, Ribnica.

Vabljeni!

Srečno in varno na poti,
PD Ribnica

 

 

Kratek opis ture: Iz centra Ribnice se zapeljemo v smeri Jurjevice, po kilometru in pol z glavne ceste zavijemo desno na kolovoz in peljemo skozi vas Breže. Sledi vas Slatnik, nato pri Žlebiču prečkamo glavno cesto. Najprej po dobri, kasneje pa po malo slabši gozdni cesti nadaljujemo proti Velikim Poljanam. Pot se še malo vzpne , nato pa spusti v Gornje Retje. Nadaljujemo proti Dobrepolju, nato pa zavijemo desno in kolesarimo po vzhodnem pobočju Male gore ... (več v pripetem dokumentu).
    Podlaga je večinoma dobro utrjen makadam, nekaj je poljskih in gozdnih poti pa tudi asfaltne podlage. Tura ni tehnično zahtevna, potrebno je nekaj kolesarske kondicije.